FAQ

Gepersonaliseerde producten

Hoe groot moeten de foto's zijn?

Voor veel van onze gepersonaliseerde producten hebben we een foto nodig. Je kunt hier je creativiteit de vrije loop laten.

Voor het beste resultaat moet de foto aan de volgende criteria voldoen:

Foto/selfie met een actuele mobiele telefoon
De foto moet helder genoeg zijn
Als je een foto maakt, zorg er dan voor dat er geen reflecties zichtbaar zijn
Het hoofdonderwerp moet min of meer in het midden staan

Hoe zie ik de foto in de ketting of armband?

Er zijn 3 manieren om de foto in de ketting te bekijken:

  1. Gebruik de camera van je mobiele telefoon op een heldere plek en beweeg je mobiele telefoon dicht naar het fotokristal in het midden van de ketting.
  2. Gebruik de flitser van je mobiele telefoon en projecteer de foto op de muur erachter. Je hebt hiervoor een afstand van ongeveer 15-20 cm tot de muur nodig.
  3. Het beeld is ook zichtbaar met het blote oog, maar daarvoor moet het wel helder genoeg zijn.

Van welk materiaal zijn je gepersonaliseerde kettingen gemaakt?

De kettingen zijn gemaakt van roestvrij staal en dubbel gecoat met 925 sterling zilver, 14K goud of 14K roségoud, afhankelijk van de uitvoering.

Productie & verzending

Hoe zien jullie productietijden eruit?

Volg je bestelling door op deze link te klikken.

Om je de beste prijs en een uniek product te kunnen bieden, produceren we onze goederen op bestelling. Dit betekent dat je producten op maat worden gemaakt nadat je je bestelling hebt geplaatst. Afhankelijk van de complexiteit van het product en de actuele vraag kan de productietijd enigszins variëren.

Huidige productietijden:

Niet-gepersonaliseerde producten: 2-4 werkdagen

Gepersonaliseerde producten: 7-10 werkdagen

Wat zijn jullie verzendtijden?

Volg je bestelling door op deze link te klikken.

Actuele levertijden (houd er rekening mee dat de productietijd wordt opgeteld bij de levertijd, deze kun je vinden door op deze link te klikken:

Land Levertijd Nederland 8-12 werkdagen België 8-12 werkdagen.
Houd er rekening mee dat er momenteel vertragingen kunnen optreden in de verzending vanwege het conflict in Rusland. Veel rederijen zijn beperkt in het inkopen van producten en het beschikbaar stellen van transportmiddelen. Hierdoor kan de levering langer duren dan normaal. Soms kan het 10-20 werkdagen duren voordat je bestelling aankomt.

Waar is mijn bestelling?

Volg je bestelling door op deze link te klikken.

We streven ernaar om je artikelen zo snel mogelijk te produceren en te leveren! Houd er rekening mee dat we naast de verzendtijd een verwerkingstijd van één werkdag hebben, gevolgd door een productietijd. We zijn ons ervan bewust dat we niet zo snel zijn als grote concurrenten! We beloven echter ons best te doen en garanderen in plaats daarvan een unieke kwaliteit en productassortiment.

Als je vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Waarom werkt mijn trackingnummer niet?

Houd er rekening mee dat er problemen kunnen zijn met het volgen van zendingen als je pakket van bezorger verandert. Dit is normaal en wordt meestal binnen één werkdag opgelost.

Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier en we zullen het zo snel mogelijk oplossen.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, waar is de rest?

Om logistieke redenen versturen we bestellingen soms in aparte pakketten. Maak je geen zorgen, we vergeten nooit producten uit een bestelling en de pakketten worden bijna gelijktijdig verzonden.

Het tweede pakket arriveert meestal binnen een paar dagen na het eerste.

Retourneren & Terugbetalen

Wat zijn onze richtlijnen voor restitutie?

Op alle restituties zijn de regels van de annuleringsvoorwaarden van toepassing.

Waar stuur ik artikelen naar terug?

Omdat producten eerst geautoriseerd MOETEN worden voor retourzending, mag je het product niet terugsturen naar het oorspronkelijke adres op het pakket zonder eerst met ons te overleggen. Als je product in aanmerking komt voor restitutie, geven we je het retouradres tijdens het autorisatieproces.

Wie draagt de retourkosten?

Als de retourzending wordt goedgekeurd, zijn de kosten voor de retourzending voor jouw rekening.

Diverse

Waarom zijn jullie zo goedkoop vergeleken met de concurrentie?

Ten eerste verkopen we alleen online. Dit bespaart ons de kosten van lokale warenhuizen, winkels, complexe logistiek en een grote administratie. Dat is al een enorme prijsverlaging!

Maar er is nog iets: onze artikelen worden op bestelling geproduceerd, wat betekent dat we het artikel direct produceren en naar je verzenden - zonder tussenpersonen. Dit resulteert in verkoopprijzen zonder commissies of kosten voor andere bedrijven waar de klant niets van weet.

Je mogelijke nadeel: Iets langere levertijden (controleer de levertijden voor jouw land hierboven).
Jouw voordeel: Terwijl concurrenten kosten voor magazijnen, lokale winkels, administratie, dure logistiek en tussenpersonen moeten toevoegen aan hun verkoopprijzen, verkopen wij rechtstreeks aan jou en kunnen we je daarom altijd de beste prijzen bieden met onze manier van werken.

Ik heb een deal gemist, wanneer is deze weer beschikbaar?

Dat is jammer! We plannen deals voor een artikel nooit twee keer per maand, dus als je de deal mist, zal het minstens een maand niet beschikbaar zijn. In zeldzame gevallen hebben we nog enkele artikelen over van goedgekeurde retourzendingen of hoger dan gebruikelijke voorraden. In deze gevallen kun je geluk hebben! Je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina om te controleren of dit het geval is met jouw item.