Veelgestelde Vragen / FAQ's

Hier vind je alle antwoorden op je vragen. Mocht je toch nog iets missen, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier.

Productvragen

Hoe herken ik de foto aan de binnenkant?

Bekijk hiervoor het beste onze handleiding via de volgende link: Handleiding

Onderhoudsinstructies

Onze producten zijn waterbestendig, maar we raden aan ze af te doen voor het zwemmen of douchen, omdat water de levensduur kan verkorten.

Verzending & Verwerkingstijd

Hoe lang duurt de verwerkingstijd?

Hier vind je de verwerkingstijden voor onze producten:

  • Fotoproducten: 3-6 dagen
  • Geboortebloemen & naamkettingen: 6-9 dagen
  • Gravures: 5-7 dagen
  • Niet gepersonaliseerd: 2 dagen

Hoe lang duurt de verzending?

De genoemde tijden omvatten zowel de verwerking als de verzending van je bestelling.

Nederland

  • Fotoproducten: 8-14 werkdagen
  • Geboortebloemen & naamkettingen: 12-20 werkdagen
  • Gravures: 9-16 werkdagen
  • Niet gepersonaliseerd: 8-9 werkdagen

België

  • Fotoproducten: 9-15 werkdagen
  • Geboortebloemen & naamkettingen: 13-21 werkdagen
  • Gravures: 10-17 werkdagen
  • Niet gepersonaliseerd: 9-10 werkdagen

Waar is mijn bestelling?

Maak je geen zorgen als er de eerste dagen niets verandert in de tracking – dat is volkomen normaal!

Onze verwerkings- en productietijden variëren per product (zie "Hoe lang duurt de verwerkingstijd?").

Zodra je bestelling is verzonden, kun je deze hier volgen: TRACKING

Als de bestelling na de verwerkingstijd is verzonden en de tracking meer dan 4-5 dagen niet wordt bijgewerkt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

We helpen je graag verder!

Het pakket kon niet worden afgeleverd, wat moet ik doen?

Meld je zo snel mogelijk via ons contactformulier – wij regelen het voor je!


Vul alle gegevens volledig in, controleer je adres nogmaals en zorg ervoor dat het correct is geschreven.

Ik heb het pakket niet ontvangen, hoewel het volgens de tracking als afgeleverd is gemarkeerd, wat moet ik doen?

Controleer het volgende:

  1. Vraag eens bij je buren.
  2. Kijk in de hal.
  3. Controleer je brievenbus.

Als het pakket daar niet te vinden is, meld je dan via ons contactformulier bij ons.

Vul alle gegevens naar beste weten in en bevestig je adres opnieuw.

Retourzending & Terugbetalingen

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Vul ons contactformulier voor annuleringen in.

BELANGRIJK:
Gepersonaliseerde producten kunnen na de start van de productie niet worden geannuleerd (§ 312g lid 2 BGB).

Stuur bestellingen niet zomaar terug, anders kunnen er extra kosten voor je ontstaan.

Als annulering mogelijk is, delen we je het retouradres mee.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

Vul zo snel mogelijk ons contactformulier in en geef je w Wijzigingswens in het opmerkingenveld aan.

Als je bestelling nog niet in productie is, passen we deze graag voor je aan.

Hoe kan ik mijn ontvangen bestelling retourneren?

Gepersonaliseerde producten zijn uitgesloten van het retourrecht (§ 312g lid 2 BGB).


Voor niet-gepersonaliseerde producten vul je ons contactformulier in om de retourzending te starten.

Wie betaalt de retourkosten?

De klant draagt de retourkosten voor gekwalificeerde retourzendingen.

Klachten

Mijn artikel is defect, hoe kan ik een klacht indienen?

Gebruik ons contactformulier voor defecte artikelen en vul alle gegevens naar beste weten in.

Beschrijf de schade kort en voeg absoluut foto’s van de schade toe.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, hoe kan ik dat reclameren?

Gebruik ons contactformulier, vul alle gegevens naar beste weten in en voeg foto’s van het verkeerde artikel toe.

Artikel niet ontvangen of lege geschenkverpakking?

Gebruik ons contactformulier, vul alle gegevens naar beste weten in en voeg een foto van de lege verpakking toe – ook al klinkt dat vreemd.

In mijn product zit de verkeerde foto/verkeerde personalisatie?

Gebruik ons contactformulier, vul alle gegevens naar beste weten in en voeg een foto van het product met de verkeerde personalisatie toe.

Vraag niet beantwoord?

Geen probleem – neem gewoon contact met ons op via het contactformulier.
We vragen je echter om dit alleen te gebruiken als je het antwoord op je vraag hier niet hebt kunnen vinden.