Hier vind je alle antwoorden op je vragen. Mocht je toch nog iets missen, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier.
Bekijk hiervoor het beste onze handleiding via de volgende link: Handleiding
Onze producten zijn waterbestendig, maar we raden aan ze af te doen voor het zwemmen of douchen, omdat water de levensduur kan verkorten.
Hier vind je de verwerkingstijden voor onze producten:
De genoemde tijden omvatten zowel de verwerking als de verzending van je bestelling.
Maak je geen zorgen als er de eerste dagen niets verandert in de tracking – dat is volkomen normaal!
Onze verwerkings- en productietijden variëren per product (zie "Hoe lang duurt de verwerkingstijd?").
Zodra je bestelling is verzonden, kun je deze hier volgen: TRACKING
Als de bestelling na de verwerkingstijd is verzonden en de tracking meer dan 4-5 dagen niet wordt bijgewerkt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
We helpen je graag verder!
Meld je zo snel mogelijk via ons contactformulier – wij regelen het voor je!
Vul alle gegevens volledig in, controleer je adres nogmaals en zorg ervoor dat het correct is geschreven.
Controleer het volgende:
Als het pakket daar niet te vinden is, meld je dan via ons contactformulier bij ons.
Vul alle gegevens naar beste weten in en bevestig je adres opnieuw.
Vul ons contactformulier voor annuleringen in.
BELANGRIJK:
Gepersonaliseerde producten kunnen na de start van de productie niet worden geannuleerd (§ 312g lid 2 BGB).
Stuur bestellingen niet zomaar terug, anders kunnen er extra kosten voor je ontstaan.
Als annulering mogelijk is, delen we je het retouradres mee.
Vul zo snel mogelijk ons contactformulier in en geef je w Wijzigingswens in het opmerkingenveld aan.
Als je bestelling nog niet in productie is, passen we deze graag voor je aan.
Gepersonaliseerde producten zijn uitgesloten van het retourrecht (§ 312g lid 2 BGB).
Voor niet-gepersonaliseerde producten vul je ons contactformulier in om de retourzending te starten.
De klant draagt de retourkosten voor gekwalificeerde retourzendingen.
Gebruik ons contactformulier voor defecte artikelen en vul alle gegevens naar beste weten in.
Beschrijf de schade kort en voeg absoluut foto’s van de schade toe.
Gebruik ons contactformulier, vul alle gegevens naar beste weten in en voeg foto’s van het verkeerde artikel toe.
Gebruik ons contactformulier, vul alle gegevens naar beste weten in en voeg een foto van de lege verpakking toe – ook al klinkt dat vreemd.
Gebruik ons contactformulier, vul alle gegevens naar beste weten in en voeg een foto van het product met de verkeerde personalisatie toe.
Geen probleem – neem gewoon contact met ons op via het contactformulier.
We vragen je echter om dit alleen te gebruiken als je het antwoord op je vraag hier niet hebt kunnen vinden.